Kızlar eşime yıldönümü hediyesi caterpillertürkıye sayfasından bot aldım. Ayakkabı arayışı içindeydim erkek kardeşimde kendine ayakkabı bakıyordu hangisini alayım diye atmıştı bende beğenince bitane de bizim için sipariş ver dedim iki tane ayakkabı sipariş verdik 2600 liraya. Tabi biz markanın Türkiye sayfası olmadığını bilmiyorduk malesef. Kardeşimde boşluğuna gelmiş sayfayı araştırmamış ve sonuç olarak malesef dolandırıldık. Ve sayfa hala duruyor o yüzden dikkatli olun. Ve sormak istiyorum sizce yapabileceğim birşey var mi? Banka bu konuda birşey yapar mı? Cimere yazdım başka ne yapabilirim? Dalga geçer gibi çöp gibi bir eşarp göndermişler Allah hesabını sorar elbet.