Oğlum 20 günlük yeni doğduğundan beri baş parmaklarını açmıyor hastanedeyken eldiven var diye farketmemiştik eve gelince annem başını yıkamak için çıkardığında farketti biz sıkıntı var mı diye korktuk eşimle görümcem hastaneye götürdü doktor o normal açar zamanla kendini daha anne karnında sanıyor demiş sağlık ocağına gittiğimde de ebeye gösterdim o da açar dedi ama açmıyor sağ parmağını açtığımda tam açabiliyor ben bırakınca yine kapatıyor ama sol parmağı sıkıntılı gibi açmaya çalışıyorum tam açılmıyor sanki bişey çekiyormuş gibi acaba tetik parmak olabilir mi