karahann Sezeryan olalı 17 gün oldu az bi kilom kaldı ama karnım sarkık ne zaman düzelir korse düzeltirmi birde ne hızlı kilo verdirir
starwomen karahann Daha yeni doğum yapmışsınız hayırlı olsun :) ben korse kullanmadım göbeğimde sarkma olmadı.Emzirde döneminde istemsizce kilo veriliyor. Bence kilo vermek için daha acele etmeyin bebeğinize odaklanın en güzel zamanlar
vizviz8ari 14 ay önce sezeryen oldum göbek duruyor hala var çok olmasada adam akıllı korse takmadım taksaydım o da giderdi diye düşünüyorum o yüzden korsenizi mutlaka takın çok geç kalmışsınız takmak için