Pearlyyy Kızlar bebeğime sma opripro 2 mama kullanıyorum ama ek gıdalara bağlasamda hep lifli şeyler yediğinde bile kabız olduğunu farkettim acaba mamadan mı diye düşünmeye başladım. Kabızlık yapmayan içeriği temiz mama önerebilir misiniz?
Acemiannee000 Pearlyyy bence bu bebekten bebeğe fark eder bizim doğduğumuzdan beri kaka problemimiz vardı kabızlık değilde 7-8 gün yapmıyordu kaka. Doktorumuz Aptamil conformil önermişti o iyi gelmişti bi de zeytinyağı katıyorduk arada mamsına
Zinnetnur Pearlyyy hipp kullanıyordum ben hiç kabız olmadı bebeğim ama gazı oldu şuan golden goat iki gündür deneme aşamasındayım bakalım
Pearlyyy Zinnetnur gaz olsada çıkarıyor ama kabızlık mahvetti bizi🥹 yani belki mamadan değildir ama 2 numaraya geçtik geçeli böyle bende acaba mı dedim
Zinnetnur Pearlyyy dediğim gibi hipp kabız yapmadı gaz yaptı malesef . Bir de içine bir ikş damla zeytinyağı damlatın isterseniz . Eczaneden bebekler için zeytinyağı almıştım ben asit oranı az soğuk sıkım .