Aselinannesi7741 Herkese merhaba arkadaşlar normalde sma kullanıyorum bebeğim pek kilo almadığı için bugun bebelak gold aldık ama yaptığım zaman tortu kalıyor içinde tam erimiyor gibi kullananlar bana yardımcı olabilir misiniz benmi yanlış yapıyorum🤷🏻♀️
Safiiye Aselinannesi7741 iliktan hafif sick suya kac olcek kullaniyosan koy catalla guzlce karistir cnm hem gaz yapmaz hemde catakllla daha iyi karisiyor calkalayinca olmuyor
ceylanonur Aselinannesi7741 bizim doktorumuz holle verdi dene çok mutlu kalacağına eminim e bebekte satılıyor sadece 0-6 ay organik olan keçi sütü olandeğil 1 numara aldık biz kabız yapmıyor
madenmelahat Aselinannesi7741 suyunu biraz sıcak yapın ve kaşıkla karıştırın geçen gün ben hazırladım yiğenime suyu biraz soğuk tutmuşum aynı sorun oldu tekrar suyu az daha sıcak yaptım düzeldi
Gozde20 Aselinannesi7741 ben çok nadir veriyorum canım mamayı tek meme emzirdiğim için bazen yetmiyor o zaman veriyorum aptamilden memnun kalmadım hiç kusturdu bebelac daha tatlı . Hazır suyu kaynatıyorum 10 dk sonra biberona koyup soğuk suda ılıtıyorum daha sonra 30 cc ye 1 ölçek koyuyorum kaşıkla karıştırıyorum
dumansiz Ilık suyla yapmak lazım sıcak değil bi de bazen biberona yapışan tanecikler olabilir normal o mamalarda
Aselinannesi7741 dumansiz ben ilk defa böyle bir şey dördüm bildiğin erimedi pötürçük kaldı bende kaynar suyla yaptım soguk yuta tutup soguttum sonra içirdim
babymilax Aptamil kullanıyodum bebelac gold a geçtim 3 gün oldu. Bu dediğiniz sorun aptamilde çok fazla oluyodu hatta inanılmaz köpürüyodu. ben bebelac da hiç yaşamadım tortu sorunu
ceylanonur Aselinannesi7741 canım biz yoğun bakımda yattık bir gecede 600 gram kaybetti ve şuan bin maşallah 4 kilo oldu 25 günlük araştırsan yeter mamayı inan almanya ya kdr araştırdım deli gibi ve şuan en iyilerden biri kabız yapmayan ve tamamen probiyotik
Gamzeli2206 Aselinannesi7741 bebelac çok tortu bırakıyor evet ben aptamilden geçtim sonra tekrar aptamile geçiş yaptım