Serife_oykumm Merhaba. 9 hastalık hamileyim aşırı derecede bulantım var doktor pirilam verdi ama içince uyanamıyorum sarhoş gibi kalıyorumm. Zamanla vücudum alışır mı veya önereceğiniz başka birşey var mı
selimhankerem Serife_oykumm prilam benim iki hamileliğimde de çok iyi gelmişti gece yatmadan alıyodum herhangi bir yan etki olmuyordu
Babyege Serife_oykumm 9. Haftadan 24. Haftaya kadar gece yatmadan once 2 tane alıyordum hıcbır sıkıntı yasamamıstım
tombikbebe Serife_oykumm 9 ay boyunca kullandım hiçbir sıkıntı yaşamadım. Gece yatarken 2 tane içiyordum ama sabah uyanınca da içilebiliyor
Zinnetnur Serife_oykumm pirilam bana etki etmemişti hamileyken en iyi ilacım tuzlu çubuk kraker di . Her yerde yanımdaydı çok iyi geliyodu bulantıma . Sabah uyanır uyanmaz kraker ya da leblebi
Pearlyyy Serife_oykumm alışır. Ben 9 ay boyunca kullandım başlarda bende öyleydim. Akşam için yatmadan 1-2 saat önce 🙏🏼
Minel-inannesi Serife_oykumm ben9ay boyunca her sabah uyanir uyanmaz bi tur cikartirdim sonra ustune prilam icerdim hic gun boyu bulantimda olmazdi uykumda. Bunyeden bunyeye degisiyo demekki
betulunmevasi Serife_oykumm doktor gece yatarken 2 tane demişti ama ben sabah ta içtiğim oldu sıkıntı yaşamadım
starwomen Serife_oykumm Benim bulantılarıma etkisi olmamıştı ama komşum uyumadan önce alıyordu birde öyle deneyin
MelisasMom Serife_oykumm her gece yatmadan alıyordum 2 tane ama sizin uykunuz ilaçtan değildir hamileliktendir belki de, bazı hamişlere ilk zamanda uyku çok vuruyor
Ozra Serife_oykumm gece yatmadan alıyordum ve uyku halim olmamıştı benim biraz daha kullanıp devam ederse bırkaın bence
DenizinAnnessii Ben hamileligim boyunca kullandım uyku hali falan yapmiyordu ama iştahımı açıyordu içtikten 1 2 saat sonra yemelere doyamıyordum 😁
Birkullanici Serife_oykumm bnde bir süre kullandım bir iki hafta kullanıp bıraktım çünkü ilaç sonuçta
Kuzeymiram Serife_oykumm gece yatmadan once icersen gunduz uyku yapmaz , bana doktor yatmadan 2 tane ic demisti ozmanlar
Helbetyakalayamambeyefendi Serife_oykumm kullanmistim uyku hic yapmamisti. Bulantima cok cok iyi gelmisti