Seymabebek biz evde yaptirdik hastaneden çocuk doktoru geldi iğne vurdu uyusmasini bekledi ben pek bakamadım tabi yarım saat anca sürüyor zaten işlem bitince calpol verditti sonra oğlum zaten uyudu yarım saat sonra ağlamaya başladı çok agladi bende tabi ağladım onunla doktor çok ağlarsa yarım fitil verin dedi bizde öyle yaptık sonra ağlaya ağlaya uyudu hiç bitmicek sqndim uyandıktan sonra daha iyiydi daha da ağlamadı calpolunu verdik iki boyunca fitil daha vermedik bide krem vermişti kanamsi dursun diye onu kullandık o kadar şimdi iyileşti sayilir