1 haftadir her yerim sivri ısırığı gibi oldu kaşınıyor deterjandan oldu zannettim önemsemedim haberlerde gordum ama boyle bi salgın varmis 2 bucuk aylik oglum var esim evde degil acile gidemiyorum kimse yok yanımda eger uyuz olmussam ogluma gecer mi emzirmem sorun olur mu delirecem kaşıntıdan