Cerenyrt damlabozkaya biZde sma kullandık 2 ay, bu ay görümcem aptamil getirdi bir kere içirdim hem kabız hemfe yeşil kaka oldu 🤨
Benoanne Deletedmom133 neden almayı düşündün peki doymadigini mi düşünüyorsun aynı ikileme bende düştüm bizim de ek gıdaya geçmemize az kaldı 😊
Semrakrhn38 Deletedmom133 devam sutu almasi gerekiyor ama ek gidada ara öğünlerde evet bnde arastirdim hep ayni fiyatlar
ceylanonur Deletedmom133 canım şimdi birine daha yazdım holle mama dene muhtrşem bi mama bende kullanıyorum ve doktor tavsiyesi
UmayGunes Deletedmom133 Sma kullanıyorum memnunum e bebekten 800 gr 92₺ ye alıyorum market ve eczanelerde daha pahalı oluyo
tolgamze1905 Deletedmom133 ben similac kullanıyorum da instagramda evdeeczane diye bi sayfa var 850 gr her yerde 78 tl orda 67 tl belki SMA da daha uygundur bir bak istersen cnm
tolgamze1905 Semrakrhn38 bende bi arkadaşımdan duydum cnm onun arkadaşı alıyormuş da bilemedim sipariş verdim bakalım .
[silindi] Deletedmom133 ben hepsi buradadan 800gr ı 75₺ye aldım. Marketlerde falan 400 gr 55-60 tl arası değişiyor diye biliyorum.