İki gündür bebeğim çok huzursuz canı yanıyor gibi ağlıyor sürekli.. iştahsız emmek istemiyor.. çok az emiyor emdikten sonra ağlamaya başlıyor..kusması da var.sadece emzik emiyor.sütümü sağdım biberonl vereyim dedim ama onu da istemedi. Reflü olabilir mi veya başka bisey nolur fikir verin .. doyamadığını ac olduğunu biliyorum ama emince rahatsız oluyor napcam ben ya