Kızlar bebeğim 2 ay 16 günlük çok gazlıydı azalıyor gibiydi ama son 2-3 gündür eskisinden de beter oldu çocuk çığlık çığlığa hep ağlıyor zor sakinleştiriyoruz doktora götürdük tahlilleri temiz ama ağlaması geçmiyor nedendir sizce ne yapılabliır çok yoruldum artık