Bende zayıflamak istiyorum
88 ile doğuma girdim
Bebeğim sekiz aylık Şuan ve 70 e anca indim
Kaldı 5 inşallah
Aslında nasıl verileceğini biliyorum ama yapmıyorum
Yürüyüş
Su içmek
Ivır zıvır yeme
Fakat motive olamıyorum
İçerde bi yerde bi mutsuzluk ve kötü bişey olacak hisleri beni rahat bırakmıyor