Ozlmozlm benim oğlumda 4 aylık hala kusuyor🙈 doktora götürdüm kaç kere ilk üç ay zaten bebek reflüsü olurmuş her bebekte o yüzden kusması normalmiş... 4 ayda neden kusuyor dedim zamanla geçecek dedi😉 yemeği fazla kaçırıyorlar,bide artık kendileri hareketli olduklarından ve gazlarını rahat çıkardıklarından kusuyorlar😉 dert etme...