Kızlar Sezeryan olalı daha üç ay oldu. Regl olmadım daha 1 haftadır korse takıyordum haliyle sıkıyor. Bu bir haftadır da aşırı mide yanması yaşıyordum hamilelikte geldi bayadır yoktu tekrarladı . Ve son olarak dün korseyi çıkarttım afedersiniz küçük abdest sonrası kahvemsi bir kanama geldi adet oluyorum heralde şükür dedim ama yok sadece o başkaca gelmedi . Başına gelen var mı ? Acaba korse çok sıktı pis kan mı geldi siye düşündüm ama bilemedim