Minbar Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık ek gıda dönemindeyiz, 3 gün kuralı yaptırmadan tadimlara başladık çoğunlukla boynunda ve vücudunun bazı yerlerinde kırmızı kırmızı kabarcıklar oluştu doktor alerji değil isilik dedi varmı bu durumda olanınız
Oburiks Minbar neden 3 gün kuraliyla baslamadiniz belki bir şeye alerjisi vardı da o yüzden öyle oldu . O şekilde yapsaydınız bilirdiniz en azından
papatyam-34 Minbar Keşke üç gün kuralı deneseydiniz alerji olma ihtimali de var en azından kafanız rahat olurdu düşünmezdiniz alerji mi isilik mi diye kızarıklığı iki parmak ucunuz ile çekin kırmızılık tamamen yok olacak mı yok olursa alerji değildir ama belli oluyorsa alerji ihtimali yüksek bize doktorumuz böyle söylemişti bide isilik daha çok fısır fısır ve sık oluyor ara ara olmuyor mesela sırtı terledi terleyen yer komple fısır fısır oluyor
ayse_kskn Minbar verdiğiniz yiyecekler oraya akmıştır oda bekleyince isilik gibi kızarıklıklar olabilir ailede besin alerjisi yoksa genelde bebektede olmuyor doktorum 3 gün kuralına gerek yok demişti 4 aylıkken meyve suları çorbalar tadimlara başladık yüzüne boynuna akınca verdiğiniz yemekler kızarıyor bizde aynı şeyden muzdaribim ama 1 gün sonra fln geçiyor bizimkisi
Minbar Oburiks haklısınız seftaliden suphelenmistim onda üç gün kuralı yaptım kızarıklık oluştu vermiyorum artık şeftali
Minbar papatyam-34 bizim tek tek belirmeye basliyo sonra boynunun kıvrım yeri doluyo kizarikla. Bide sadece boynunda vücudunda tek tük var
Minbar ayse_kskn evet yerken bizimde boynumuza akiyo ama çoğunlukla sadece boynunda hametan kem verdi doktoru bide deloday şurup