zeyzeykere Merhabalar bugun marketten helva aldim emek markasi kapali helva actim yag akmis hep tafina baktim normal ama niye boyle yaglanir bilrn var mi atsam mi
Laden zeyzeykere sıcak ortamda tahin yağ salar. Muhtemelen ondan olmuştur. Hatta market raflarında bile görmüşsünüzdür tahinin üzerinde iki parmak yağ olur durdukça üstüne çıkıyor
Nurells Merhaba geçenlerde bende aldım aynı durumu yaşadım markasını tam hatırlamıyorum ama tatta bir değişiklik yoktu
tineanigra zeyzeykere değildir muhtemelen bakın tadına içinize sinmezse yemezsiniz. Muhtemelen saklama ortamı sıcak geldi o yüzden çabuk saldı yağını.