Duygugul kilo alımı benimkininde durdu
yesn die kendim bişe uydurdum ama ayda edermi bilmiorm
iştahsızda bi çocuk çünkü
elma armut ayva muz hepsini cam rendede rendeleyip içme suyu ile pişiriyorum. Pişerken daha üzerne tarçın ve bir çeviz rendeliyorum. Sonra göz kararı su kaldıysa eklemiyorum ama suyu çektiyse su koyup bi yemek kaşığı kadar bebek irmiği koyup iyice pişiriyorum. Pütürlü yemeyi sevmedği için mikserliyorum. Öyle onu veriyorum bi sabah bi akşam. Zaten yaptıgım iki porsiyonlk oluo . Sabah sıcagı yiyo akşam ılık yiyo
ha bide kurabiye yaptım. Onu pekmezlyorum ve suyla yumuşatıyom kaşık mama gibi oluyo
işte ne girse kar ağzına
:/ çokta yemiyor ama işte oldugu kadar