3 aylık bebeğim parmağını emiyor 🤦🏻♀️ Doğduğundan beri Philips avent emzik kullanıyorum. Emziği tutuyor ama parmağı çok daha tatlı ve farklı geliyor olacakki çoğu zaman emziği atıp parmağını emmeye başlıyor. Ne yapmalıyım ? Farklı bir emzik alıp onu şaşırtsam mı ? Parmağı emzikten daha ince ve farklı ya. Öyle bişey geldi aklıma. Sizceee ?