Ogulluana öyle olmuyor maalesef, kızımın emme refleksi vardı ama ağzını açamıyodu. memeyi keşinlikle alamazdı oncacık ağzıyla, zaten tecrübesiz ilk bebek olunca silikonucu falan derken sütümde kesildi, doğru düzgün biride yoktu yanımda şöyle tut bebeği böyle şeyyap diye öğretende olmadı. içimden nasıl geldiyse öyle emzirmeye çalıştım ama yanlış emziriyomuşum, tutma şeklim bile bebeğin rahat emmesini engelliyomuş