Hanımlar sütün az mı çok mu diye soranlar vardır sizin çevrenizde de. Bir memeden sağımla çıkan kaç ml süte çok süt deriz? Yani mesela 60 ml az mı sizce?
Ve ayrıca dışarıda bebeğimi emziremiyorum maalesef memelerim çok büyük.. bu sebeple evde sağıp dışarıda biberon ile vermeyi düşündüm fakat dışarısı koşullarına sizce sütümü nasıl çıkarabilirim? Yani termos gibi bişeyle mi? Sıcaktan etkilenmesin diye. Oda sıcaklığında 3 saat kalıyor fakat dışarıda? Bilgim yok yardımcı olursanız çok sevinirim.