Oğlum 5.ayina girmek üzere belden yukarisini yatarken kaldırmayı öğreneli baya oldu ve bu ara uykusunda çok sık kendini kaldırmaya çalışıyor uyurken ya yat uyu işin ne yavrum beni yoruyorsun 😂bebeklerin yeni öğrendikleri şeyleri uyurken de yapabileceklerini okumuştum ve gözümün önünde kanitliyor şu an :)