uynakbalina bizde cafenin bahcesnde yaptık kişi başı 40 TL çay ve iki kurabiye verdi çocuklara 30 meyve suyu ve kurabiye verdi biz ikramlar gelltrdik icecwk vb onlar sevris yaptı sadece çay ve su ekstra aldık onu ödedik birde gelen kişiyi çocukları carptik sayıca 40 ve 30 ile ekstralaeida koyduk fiyat ödedik sizin anlaştığı iz fiyatı ne kadr anlayamadım ben açıkçası