Arkadaşlar bebeğim 13 aylıkken falan hep anne baba emmi mama anneanne vs seyler diyordu bir anda bıraktı şimdi sadece baba ve bitti diyor neden acaba doktora goturmelimiyim sürekli beden diliyle anlatıyor herseyı . Bir şey dedıgım zaman anlıyor ama konuşmak istemiyor başına gelen var mı yada önerisi olan var mı . Bebeğim erkek bu arada