Merihaysesonmez benim oğlumun en sevdiği kitap “yapraklarımi kim aldı”, küçük serisini de seviyor (kar tanesi, ay çiçeği, ayı, yağmur damlası, meşe palamudu, kuş). Sincap kitap kocaman gözler güzel ama genel olarak ilk aylarda renklerin tek olduğu kitapları seviyordu. Bir de tavşan var, yarasını sarar misin, yatağına yatirir misin gibiydi isimleri (çok uykusuzum netleyemiyorum😄).