Kızlar oğlum mam biberon kullanıyor 5 aylık Almanya’dan gelmişti başlığı abisi dişiyle biraz genişletmiş şuan bulamıyorum sitelerden sipariş versem üç güne ancak gelir elimde nuk var lütfen yardım edin sabahtan beri tutmuyor ne yapıyım biraz avente benziyor ucu acaba avent alsam tutarmi yada nuk biberona alisirmi