Kızlar kızlar. Kızım 4buçuk yaşında. Kreşin ilk haftası hasta oldu. Hasta halini toparladık ama 2buçuk haftadır genzi dolu. Balgam öksürük bitmiyo bi türlü. Sağlık ocağına çıkardım balgam söktürücü, iburamin zero ve antibiyotik yazdı. Antibiyotiği pek kullanmak istemiyorum. Çünkü sadece balgam ve burun tıkalı. Diğer ilaçlarla tedavi işe yarar mı sizce yoksa antibiyotiksiz geçmez mi?