Karpuzlufistiksarma Kızlar 2 yaşımıza 15 gün kaldı d vitamini bitti, sizce almaya gerek var mı ? 2 yaşdan sonra devam ediyor mu ? Henüz dr gitmedik çünkü
1anne1bebegi Karpuzlufistiksarma canım merhaba🌸 bizim.doktorumuz büyük küçük fark etmez her bireyin kış zamanı gelince d vitamini kullanması gerek dedi 🙈
Esmerim61 Evet ediyor oğlum iki yaşında geçen gün d vitamini alt sınırda çıktığı için doktor devam ettiriyor doktora gidin baktırın bence kendi kendinize kesmeyin