Ben ıslak kek konusunda biraz uyuzum herkesin yaptığını yiyemiyorum, böyle süt cıvıklığı olmayacak ve küçücük bir yeri kuru kalmayacak. YouTubeda “şenel ıslak kek” diye yazan tarifi uygularım hep. Herkes de çok beğenir aynı sufle gibi tadı oluyor. Yalnız tarifte yazan sosun içindeki sütü ben +1buçuk bardak daha koyuyorum tam kıvamında oluyor. Bir de refikanın da ıslak keki çok güzel diyorlar ama onda krema kullanılıyor ki bana göre kremanın içine girdiği her şey zaten güzelleşiyor 😁