Merhaba hanımlar.
Can bu çekiyor işte, süt de çeker diye sen git bi güzel çiğköfteleri ye yee. Yetmedi gece yatmadan birdaha yee. Bebişim 2 gecedir huysuz. Benim yediğim çiğköftelerin etkisi olabilir mi ne dersiniz. Kaka yapmakta zorlanıyor. Sabaha kadar ıkındı en sonunda yaptı sırtına kadar çıktı kakası. Biraz sakinleşti, akşam oldu şimdi yine acılı acılı çığlık kıyamet 😔😔 Kucağa alıp pışpışlayınca biraz sakinleşiyor neden böyle yapıyor anlamadım. Hayatımızda rutin dışı olan tek şey çiğköfte. Bende ona bağladım saçmadır belki bilmiyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ ve birde perşembe günü rota aşısının 1.dozunu olduk. O böyle yapar mı ki???? (Tam 3 aylığız)