Annelikmaceram Şuan havalar aşırı soğuk değilse yaşadığınız yerde 1.5 tog yeterli olur ilk gün atletle uyutun bakarsınız üşümüş mü diye arada bi üşüdüyse üstüne uzun birşey giydirirsiniz. Evin ısısına göre tablo var internette ama bence her bebek farklı mesela benim oğlum öyle sıcakta uyuyamıyor. Biraz deneme yanılma maalesef. Kış için eviniz soğuksa 2.5 tog.
Bir tane alabiliyorsanız eğer eviniz de soğuk oluyorsa 2.5 tog alın ilk gün çıplak uyutun bakın terliyor mu terlemiyor mu. Yani uyku tulumunun altından birşey giydirmeyin anlamında ya da atlet giydirin sadece işte deneyerek buluyoruz 🥺 ama alana kadar 2 kat pijama giydirirseniz de uyku tulumu gibi olacaktır.