KubraZey Kızlar bebeğim 4 ay 26 günlük daha ek gıdaya geçmedik doktorumuz ya 5. Ayda yada 6. Ayda geçeriz demişti bu süre zarfında bebeğinize su verdiniz mi kaynamış suyumu soğuttunuz yoksa arıtmadadan da verdiniz mi birde neyle alıştırma bardağıyla mı
Elika00 KubraZey kız ne bardağı çay kaşığı ile 😂 ben hazır bebek sularından alıp verdim. 6.ayda verdim hem ek gıda hem suyu. İlk 6 ay emzirdim sadece. Çok şükür kilo alımı iyiydi sütüm de vardı o yüzden ek gıda vermedim. Eğer emziritorsan acele etme kilo alımı iyiyse 6.ayda başla
Bebee KubraZey küçük su biberonuyla verdim 30 cc lik olandan havalar sıcak olduğundan 3. Aydan beri su vermeye başladım sadece anne sütü alıyor
KubraZey Elika00 ay bilemedim bi blogger anne bardaklar oluyor ya düz değil kız ondan içemez böyle biberon gibi bebeğim emiyor biberonla alırsa red olurmu diye şey yaptım 😂
Elika00 KubraZey evet canım bekle acelemiz yok Şuan en güzel gıdayı alıyor zaten bebeğin. Hem bebeğinin de sinirim sistemi dolaşım sistemi boşaltım sistemi 6.aydan sonra çakışmaya başlar. Bebeği de yormamış olursun 🍀