Kızlar arkadaşımla doğumumuz arasında 20 gün var hastaneye ziyarete gelmişlerdi kayınvalidem de kırk basar gelmemeliydi iğne değişin dedi birbirimizi görmememiz gerekiyormuş bunla ilgili bi fikri olan var mı onun çocuğunun alı benim çocuğumu basarmış bende korktum böyle duyunca