13 gün önce rota aşısını yaptırmak için hastaneye başvurduk aşımız yapılmadı fakat doktor kontrol etmek istedi ve bebeğim grip olmaya başlıyormuş o vakit burnu hırıltılı idi. Kilosunu sorduk ölçtük 5,500 geldi süt alerjimiz çıktı evolvia rp1 mama yazdı kullandık 5,6 gün falan hatta yani beni zaten emmedği için mama dayadım. Son 3,4 gündür de resmen mama almıyor içtiği 60 ml 10 ml 20 ml en fazla 60 ml ama emdiği de 2 dk sürüyor. Çiş sayısından anlamıştım doymadığını ama çocuğum resmen ağlamıyor. Açlıktan ağlamıyor. Keyfi güllük gülistanlık nasıl aç aç sen keyifli olabiliyorsun ki? Bugün sağlık ocağına gideyim dedim ben şok. Kilosu hala 5,500 o kadar moralim bozuldu ki yani hiç mi gram kilo almazsın hiç mi sütümün yaradığını geçtim mama da mı yaramıyor. Ne yapacağım şaşmış durumdaym saatte 1 60 cc vermeye başladım 12 den beri oda zor bela içiyor yine içene kadar 1 saat geçiyor 😞 3 ay 13 günlük