Fatihsnm Ay bunu bende merak ediyorum. Ben haftada 3 gün felan veriyorum çorba yada yemeklerine küçük buz kalıplarında. Birkeresinde alerji oldu, arkadaşıma anlattım onunda bebeği var , yemeğini ayrı yapıyorsan o buz kalibindaki et suyu fazla geliyordur dedi. Sonra biraz eritip içinden aldım hep. Halada öyle yapıyorum ama benimde kafama takılıyor az mı diye