Herkese merhaba öncelikle hem dertleşmek hemde fikir öneri almak istiyorum .biliyorsunuz biz bayanlar icin bakım önemli .benim sorunum malesef kendi vücudumu beğenmeyişim.konuya geleyim ben Doğum yapalı 2 sene olacak nerdeyse fırsatım olmadı pek ev işi cocuk derken iyice saldık kendimizi spor yapıp bıraktım tam anlamıyla yapmadım korse biraz taktım sonra takmadım.ve bu yüzden biraz göbegim ve bel genişliği birde sarkma kaldı oğlum kreşe başlıcak yakın zamanda o süre zarfında bende spor a başlıyım iki saate olsa kendime vakit ayıracak boşluğum olacak giderim diyorum sarkmam sporla sıkılaşır gidermi yoksa kalır mı ?birde cildim de cilt lekelerim var bir sürü krem denedim olmadı.cilt tipim de kuru ciltliyim renk eşitsizliği var cildim de önerebilceginiz onun icin krem serum tonik temizleyici varmı kuru cilt tipine uygun .birde benim saçlarım yandığı icin 3 4 senedir uzamıyor pekte uğraşmadım başta bakım felan şuan yeni yeni yağ sac kremleri kullanmaya başladım sac uzatan şampuan felan aldım daha çabuk nasıl uzatabilirim .son sorum da ben minyon tipli bir kadınım boyum 1 58 kilom 65 kilom var kilomu vereceğim diyete başladım sormak istediğim şu nasıl giyinmeliyim acık biriyim tesettürlü değilim ama aşırı acıkta giyinen bir insan değilim crop mini etek mini elbiseler hariç diğer kıyafetleri giyerim hangi renk giyinmem gerek hangi tarz giyinmeliyim acık tenliyim bana hangi renk kıyafet gider hangi sac rengi gider hangi renk ombre gider biraz kendime bakmak istiyorum fikir verim lütfen şimdi birde kışlık alacağım güzel şeyler almak istiyorum beğendiniz varsa link atabilirsiniz uzun oldu kusurabakmayın şimdiden 😊🌸☘️