Anneler merhaba 33 aylık oğlum cümle kuruyor ama anlaşılmıyor bazı cümlelerinin de yarısını anlıyoruz bazı kelimelerin sadece sonunu söylüyor mesela Kırmızı Miz diyor
Yada harfleri çıkartamıyor mesela merhaba ya amama diyor
çevremizde yaşıt olan arkadaşları konuşuyorlar haliyle taktım kafaya üzülüyorum 🙁 sık sık dışarı çıkarıyorum kitap okuyorum bol bol tv yok zaten sizce konuşma terapistine götürmeli miyim veya başka neler yapabilirim önerileriniz neler ?