Diladenizim2504 Mertinannesi34 Ya ondan alırım bu sefer sevmez oturmaz verdiğim paraya yazık ne yapacağımı bilemedim
Diladenizim2504 Pamukseker_Annesi Benim kızım hiçbir şeyde durmuyor sadece kucak istiyor gittikçe de ağırlaşıyor çok zor oluyor bakalım bugün alacağım inşallah Umarım mama sandalyesini sever Şu anda tek kurtuluşumu ona bırakıyorum
Mertinannesi34 Diladenizim2504 Eger durmayan bir bebekse mama sandalyesinde de durmuyor canimm. Bir umut diyorsun ama. Neyse ki mamasini yiyene kadar hatta biraz daha uzun durdurabiliyorum.
Diladenizim2504 Mertinannesi34 o zaman öyle pahalı almaya gerek yok ☺️ Ya bi de pusette mama yemeye alışkın hafif geri doğru yatık ya şimdi bu diğer mama sandalyeleri normal sandalye gibi dik nasıl alıştıracağım onda dik oturup yedirmeye hiç bilmiyorum
Mertinannesi34 Diladenizim2504 Benim sandalye yatiyor canimm. Evet cabuk sıkılıyorlar maalesef. Umarim iyi bir karar olur 😊
Diladenizim2504 Mertinannesi34 60-70 e de iş görür o zaman herhalde çoğu kişiden duyduğum bizim veletlerden çok onlar yatıyormuş 🤣🤣
Sinem26 Sevabur valla ılk kızıma chıconun buyuk. Mama sandelyesını aldım cokda pahalıydı cok gereksız kaba temızlıgı cok zor kemerlerı cıkıp yıkanmıyo gıttım ıkeadan aldım ogluma oh mıs hem yer kaplamıyo hemde temızlıgı cok basıt