Merhaba kızım 14 aylık yürümeye başladı emeklememişti o yüzden daha kalkmasını tam olarak yapamasa da çok çabalıyor bende tutmuyorum ama ellerim hep çevresinde yürürken bile kıyafetinden tutuyorum bazen sendeleyip sallanıyor. Aşırı derece panik yapıyorum bunu nasıl atlatacağım bilmiyorum düşe kalka büyüyecek belki evet ama neden çocuğumu bilerek düşüreyim tam olarak yürüyemiyor hala. İnsanların lafları da zaten cabası böyle yapma bırak kendi gitsin düşe kalka büyüyecek ya bıraksam pat diye kafasını vursa veya daha kötü bişey olsa tutamasam. Hep arkasındayım hep ellerim üzerinde insanlar böyle söyleyince de geriliyorum yanlış mı yapıyorum çok korkuyorum her an bişey olacakmış hissi içimden gitmiyor biri alıp yürütürken bile yüreğim ağzıma geliyor bununla nasıl başa çıkacağım bilmiyorum takıntılı bi insanım genel olarak da.
Sizce yanlış mı yapıyorum lütfen fikirlerinizi yazarsanız sevinirim