Umuttttt Kızım 27 aylık olacak. iki yaşına girdiğinden beri gerçekten hırçınlaştı. Şimdi konuşup derdini anlattığı için çok zorlanmıyorum ama parka ya da sevdiği yerlere gittiğimizde geri dönmek istediğimiz zaman kendini yerlere atıp bağırıyor, ona bir çözüm bulamadım anlatmaya çalışıyorum ama yok. Onun dışında şuan tam arkadaş moduma girdi. Birlikte birşeyler yapıyoruz arkadaşım oldu çok şükür. Tecrübeli annelerle konuştuğum zaman bu 2-3 yaş döneminde imkanınız varsa oyun grupları, park, kendi yaşıtları ile zaman geçireceği nerede varsa orada bulunun yoksa gerçekten biz yıprandıkça çoçuklarımıza yansıtıyoruz.