cannog Kullanan var mı gerçekten açılıyor mu nasıl uygulama yapmamız gerekiyor . Hazır satılan papatya sularından alsakta olur mu. Sıktıktan sonra güneşe mi çıkmalıyız
hayalperest__ cannog palettenin mavi şişeli saç açıcı spreyi var ben onu kullanıyorum sıkıyorum güneşe çıkıyorum saç rengim dogal kumral gibi duruyor öneririm
annedemir Kac senedir bu islemi uyguladim simdi ugrasmak zor gelince hazir sac acici spreylerden aldim ise yariyor. Herkes sacimi boya saniyor. Ama sacim zaten bu tona uygun oldugu icin acildi, siyah ya da koyu bir sac acilmaz, turunculasir ve yanar
annedemir Papatyalari demleyip suyu esit olarak kullanilip guneste beklenir ya da sac acici hazir spreyler de ayni sekilde fön ile kurutarak asama asama saci aciyor birden yapmayin
cannog annedemir trendyolda aktarlarda felan arifoğlu papatya suları var onları alsam olur ozaman. Kışın yapılması zor ozaman yazın daha çok güneş olduğundan
annedemir cannog evet ben kışın fön ve düzleştirici ile destekliyordum bahsettiğiniz marka da oluyor bu arada saçınızda hiç boya olmaması gerekiyor
cannog annedemir Peki diplere felan heryere mi uygulayacağız birde sık sık mı sıkacağız hergün gibi mi bilmediğim için soruyorum
LaraCroftTombRaider cannog istediğin zaman sık, hani bu saç açıcı spreyler oluyor ya onun gibi bi spreyin içine koy saçının her yerine sık beklet açıldığını görürsün zaten işe yarıyon
LaraCroftTombRaider cannog ben saçıma papatya suyunu sıkıp güneşte kaldıktan sonra akşama mutlaka yıkardım yoksa saçını sertleştirir, diğer kızlar nasıl yapıyor bilmiyorum
annedemir evet bu papatya suyu ya da saç açıcı spreyler saçı yıpratabiliyor ben sık sık yapmıyorum o yüzden ve sac kremi kullaniyorum. istedigin yere sıkabilirsin uçlar daha çabuk açılıyor ışıltı gibi duruyor