jap herşeyin para olmadığı bi bağımız var, zorlu bi süreç geçirdim bana yeri geldi kayıtsız bile baktı ben çok pimpirikyim zira düşük riskim hep oldu, her aradığımda diren odama gel kayıt yaptırma sadce ultrason ile bakacağım diyen melek bi doktor kendisi
Şimdi benim 200 tl verip bi çiçek göndermem çok normal
Yani karşımdaki dr para odaklı biri değildi bende çalişan kişiydim düşünün yani.