Merhaba oğlum 1 yaşında 2 gündür hasta öksürüyor ve burnu akıyor sürekli. Eşim eczanede burun çekme aparatı almış bir tane de şırınga istemiş. Kadın da serum fizyolojik vermiş bu yasaklananlar gibi olandan. Daha önce hiç kullanmadım çok az sıktım çekmeye başladım kan geldi. O an ona bağladım ama 1 gün geçti üzerinden hala geliyor çektikçe ve hapşırınca. Normal mi doktora götürmeli miyim