Kızlar merhaba benim 3 yıldır kaşlarım çıkıyor ve dökülüyor kısır döngü gibi bi türlü tam toplanıp kendine gelmedi cildiyeye gittim sorun yok dedi değerlerim güzel napacagimi artık şaşırdım kasımı yaptırdım hamilelikten dolayı boyası felan hep gitti bende ektirmekte çare buldum yaptırıp memnun kalan var mi lütfen ne yapmam gerek artık bilmiyorum 😐😐