cansuyagmur çok güzel elbiseler çok uygun fiyata. instadan gördüm ama kendi hesaplarıda var. alışveriş yapanlar oldu mu kızlar. ürünleri nasıl?
Aslininannesi cansuyagmur evet ben alıyorum çok güzel. Mobil uygulamasını indirip alırsanız orda extra indirim kampanyası var
cansuyagmur kayraninannesiiii bende aldım bakalım yorumlardan sonra. 1.178 tl ye 2 tunik, bir takım birde hırka aldım bana aşırı uygun geldi
kayraninannesiiii cansuyagmur evet baya uyguna gelmiş gerçekten. Mağazaya gittiğimiz de 500 600 dan aşağı bişey bulamıyoruz 🥲