Bizim de kan uyuşmazlığı sebebi ile uzamış sarılık vardı sürekli doktora gidip geldik en son 17 buçuk olmuştu 18 sınırdı enziriyordum sürekli kilo da almıştı ama fayda etmedi en son hastaneye yatırdık 1 gün tedavi görüp çıktık çok şüküt şuan iyi eğer sınıra yakın ise tedavi ettirin kafanıza takılmaz ben çok korkmuştum ama şuan çok şükür iyi ki tedavi olmuş