Merhaba yaklaşık 1,5 yıldır spiral ile korunuyorum 3 yaşında oğlum var geçen ay 2sinde regl olmuştum bu ay 2 gün gecikti ilk defa böyle gecikme oldu spiraldan sonra genelde 1 gün önceden olurdum hep sadece spiral ile korunuyorum ekstra korunma yok test alıp yapsam erken mi regl ağrım olurdu hep ama regl olacakmış gibi halimde yok anlamadım spiral ile hamile kalan varmı ☹️