Aysirella dili dediğiniz gibi kalın ben en görünür halini attım normalde bu kadar dışarda değil. Bugüne kadar verdiğimiz testler temiz çıktı. Bir tane daha genetik test verdik sonucu çıkmadı hala. KBB götürdüm biraz büyüsün dedi dil ameliyatı zor belki ihtiyaç kalmaz emmesinde sorun yok. Ben neden böyle olduğunu bilmek istiyorum ve dil ameliyatı olmak zorunda kalırsa düzelir mi iz kalıyor mu merak ediyorum