Therektor nebülizatör varsa serum fizyolojik koyup çalıştır canım. Benim oğlumun da olmuştu burun tıkanıklığı/çok ağlamaktan kısıldı. Nebülizatöre serum fizyolojik koyuyorum hava veriyorum yavaş yavaş düzeliyor. Sabah öğle akşam yap istersen hem burun tıkanıklığı da açılır. Serum fizyolojiği de dolapta bekletiyorum soğuk daha iyi etki ediyor.