efnannnnnn Kızlar merhaba doğum sonrası rapor almak istiyorum deva tıp merkezi veriyormuş manisada bilgisi olan varmı alabilirmiyim veriyorlarmı balıkesirden geleceğim
Melisaalperenmustafa efnannnnnn ben manisa 8 eylul hastanesinden alıyordum doktorum oraya yonlendirmişti ama tavsıye etmiyorum 10 gunluk rapor yazıyordu 300 tl muayene ucreti alıp 10 gun sonra tekrar gel diyordu muayene olmadan rapor yazamam diyip ek parada alıyordu hepsi dolandırıcı olmuş devletten almaya bak benım devletteki doktorum sorgusuz 18 gün yazmıştı
Dolores efnannnnnn şehir dışından oluyor mu? Müdürünüze sormadan gitmeyin kabul etmeyebilir çünkü şehir dışından alınan raporu.
asyabebek44 Bana doğum yaptığım doktorum vereceğini söyledi, özele para vermeme gerek kalmadı, çok mutluyum:))