hunggr süt stogu yapin baslamadan once.biraz buzlukta sutunuz olsun.isyerinde de molalarda ogle arasi vs duzenli sagim yapin,sagdiklarinizi da buzluga atin.ben bu sekilde 1 yasa kadar sagdim hep okulda.stokladiklarim da bitince daha sagmadim..simdi artik buyudu iyice benimki 16 aylik ben yokken ek gidasini aliyor.ben eve gelince emmeye devam.mama ya gerek yok yani.sagim yaparsaniz